18.09.2011

Bir kaç arkadaşımla beraber daha önce hiç gitmediğimiz bir yere gidiyoruz, ulaşmak istediğimiz bir yer var. büyük bir nehir engel çıkıyor bize, aşıyoruz gidiyoruz, dünya desen değil, uzay desen de değil muhteşem görsellikte ama bütün dünyayı arkamıza baktığımızda görebildiğimiz bir yer, 5 kişi falanız, kendimizin fotoğrafını çekiyoruz, arka fonumuz dünya. Sonra kendi yaşantımıza döndüğümüzde herkes mutsuz ve bıkkın, bizde çocuk sevinci var, sevincimizi zor saklıyoruz. Bir abimiz sizde bi haller var naptınız? diyor. Israr etmesi üzerine gittiğimiz yeri anlatıp fotoğrafımızı gösteriyoruz. E ne var bu fotoğrafta? diyor. Bizim aklımız çıkıyor nasıl normal karşılar diye, sonra bana fotoğrafı gösterip görmüyor musun deniz kenarında durmuşunuz arkanızda uzun kayalıklar var sadece görmüyor musun bunu?! diyor, başta inkar ediyorum çok sonradan fotoğrafı dediği şekilde görmeye başlıyorum, ve anlıyorum ki, biz o kadar "üzgün" müşüz ki, böyle bir toplu halüsinasyon görmüşüz, kafamızda kurmuşuz tamamen, gittiğimiz basitçe bir yermiş.

rüya içinde bi de utanmadan halüsinasyon gördüğüme inanamıyorum.

Hiç yorum yok: